marți, 9 aprilie 2013

Vremea salatelor!




Cea mai buna salata de anul acesta:

1. o legatura loboda
2. o ceapa mica
3. niste porumb
4. putina branza telemea-cubulete
5. cus-cus

Egal miam-miam. Cus-cusul l-am prajit mai intai in tigaie cu putin ulei de masline, pana cand a devenit auriu si emana o aroma de nuca. Dupa aceea l-am acoperit cu apa, am pus sare si busuioc si l-am lasat sa fiarba pana cand s-a evaporat toata apa.
Restul e simplu. Toate una peste alta si pofta buna!

Loboda e buna, contine cantitati insemnate de vitamina C: cu 120-140 mg de vitamina C la 100 de grame, este de aproape 2 ori mai concentrata decat kiwi si lamaia in aceasta vitamina.
- are proprietati diuretice accentuate, un usor efect laxativ si curata sangele. Prin toate aceste caracteristici loboda este foarte utila in curele de detoxifiere.
- contine pigmenti antioxidanti care ajuta organismul sa se regenereze.
- este un bun remineralizant.

Verdict: mai fac. Maine urmeaza aventura explorarii steviei. Am gasit la Billa si arata interesant.


Un comentariu:

Iulia spunea...

De aplicat!
:)